Hopp o hej!

Igår när jag lade Milton till sängs hade han helt andra planer... Han grät o grät och ropade på mig. Fick gå upp till honom flera gånger och ge honom nappen som han tappde. Sen när jag sitter i soffan hör jag bara ett "du-dunk". Jag gick upp för att se vad det var som åkte i golvet. När jag skjuter upp Miltons dörr möter jag honom i dörröppningen???!!! Killen har på något sätt hoppat ur sängen. Jag frågar honom hur han kom ur, men det ville han såklart inte avslöja. Så nu är det väl slut på friden antar jag.

Kommentarer
Postat av: caroline

ahaaaa.... det har ju varit en "mardröm" jag haft, så jag kände att vi skulle ta bort ena sidan INNAN en du-dunk hände :)

2011-04-14 @ 19:54:31
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0