2 roliga...

Milton står och tittar på mormors o morfars äppleträd, ovetandes om att vi alla studerar honom. Som väntat plockar han ner ett äpple fast han inte får, varpå mormor säger

- Milton du får INTE plocka äpplen, dom är inte färdiga!
Milton ser helt förskräkt ut och tittar länge och väl på både trädet och äpplet, till slut försöker han sätta fast äpplet i trädet igen hihi


Milton o mamma spelar fotboll, efter tre utbrott får mamma nog och tar med Milton in, förklarar för honom att man kastar sig inte i, man sparkas inte, man slåss inte och man skriker inte. Nu är mamma arg på dig.
Sen satte jag mig vid bordet och läste min tidning, Milton står kvar i hallen och typ skäms??
      Sen kommer han smygandes, först lägger han huvudet i mitt knä, sen vill han sitta i mitt knä. Efter en liten stund vänder han sig om och lägger händerna på mina kinder och tittar mig i ögonen och säger

- Mamma söt (o ler lite sött o nickar)
HUR kan man vara arg då?? Fjäsk unge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0