Pluggandet

Pluggandet har hägrat ett tag nu. Plugg plugg sen hämtat lillen för att köra fullt ös med honom till halv 8. Sen däckar vi båda två gott.
    Nu kommer förjtänsten för allt slit i sommras ialf. Vi drar nämligen till Kreta på fredag *jippie* längtar till sol, värme, sanden och den goda maten, mums mums vad jag ska äta hihi. Jag som är ett litet kontrollfreak behöver börja packa nu så att jag inte stressar ihjäl mig imorgon. Mycket som ska med, och denna gång får vi inte glömma ett msk mått. Jisses vilket hel*te det var förra gången med välling och gröt utan det (i-lands problem).


Ser väl härligt ut, inte sant??
(Bilden är lånad från google)


Kommentarer
Postat av: Timglasfigur

Åh vad skönt för er!! Jag får nog vänta ända till jul med min resa :(

2011-09-01 @ 09:34:19
URL: http://timglasfigur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0