Hej Vecka 21!

Och vilken start på denna vecka, solen lyser och himlen är blå, termometern visar på -1 grad. Fick släpa fram vinterjackan imore och spänna om midjebanden lite innan vi kunde gå till dagis=) Idag ligger foglossningen och sover eller är ute och solar? Ingen är gladare än jag ialf som känner mig hyfsat nära min riktiga ålder idag.







Vecka 21+ 3

Den lill*mäter nu ca 18cm från huvud till stjärt och väger ca 420gram. Den kan röra sig fritt i fostervattnet och kan sparka både långt upp i magen och ända nere vid blygdbenet (Den utnyttjar allt spelrum kan jag säga=). Gillar att köra ett race vid 22.30 (bådar inte gott) och att sträcka på sig.


Kommentarer
Postat av: Jannie

Skönt att solen skiner!

O sötaste magen!

Hoppas ni har en härlig dag!KRAM

2011-12-05 @ 13:40:34
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Härligt :) haha får hoppas att de vänder med 22.30-tiden! Annars blir de sena kvällar. hihi



Sv: Har ni inte fått någon snö än? Jag trodde vi fick den sist... Så här sent är väl inte vanligt??



kram

2011-12-06 @ 12:25:57
URL: http://www.familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0