Måndags morgon med snö

Efter tre dagars snöande så bestämde sig åtminstonde 2cm av den snön för att stanna=) Vad ljust och fint det blev ute! Det var en glad liten gosse som skuttade hela vägen till dagis och påpekade om och om igen att "Milton tycker om snö mamma". Annars brukar den lilla latmasken åka vagn de puttiga 50 meter som vi har till dagis.

Idag blir det jobb för mig så jag håller på att ladda lite.
Igår namnade jag alla paket och klädde dom fint med snören. Så nu är vi snart redo för the big day.

Vi låg och pratade om igår hur sjuka vi var förra julen och att vi befann oss i ett insöat Paris vid den här tiden. Jag hade haft lunginflammation precis innan, Milton var jätte sjuk hela julhelgen och Krille lika så. Milton har lyckats vara sjuk alla julaftonar han varit med på, så nu funderar vi på vad han ska hinna dra på sig här nu på några dagar...??! En frisk jul hoppas vi verkligen på i år!


Kommentarer
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Hihi bara två cm?? Nåja, bättre än inget iaf :)

Här har vi gröna mattor och grus på gatorna.



kram kram

2011-12-19 @ 12:12:29
URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0