Tack snälla tomten!

Imorse när jag kom ner så hade tomten bytt ut vår tv mot en helt ny och stor en=)!! Tack snälla snälla tomten för det. Precis vad jag önskade mig ju=) Nu sitter hela familjen nergosad tillsammans och tittar på "Cars" (Tomten hade visst varit här lite tidigt och lämnat den filmen till Milton). Oj vad vi måste ha varit snälla i år=)

Det roliga var, att när vi vaknade så sa Krille, "visst skulle det vara mysigt med en brasa att sitta och titta på?" Sen smög han och Milton ner, och när jag kommer ner är det inte de första jag ser att det är en ny stor tv på plats utan att det är en brasa på tv:n och fäller kommentaren "Där har du ju din brasa=)" Sen stanna jag upp backade och kikade igen för det var en väldigt stor brasa jag såg haha, då såg jag att det var en ny tv och att han hade slagit på en film med en brasa hehe.

Hela dagen har jag gått och funderat på hur han bar sig åt för att få in den och packat upp den utan att jag märkt något??!! Och när jag frågar så skrattar han bara, han vet att jag är världens nyfiknaste och njuter av varje sekund=P


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o kommande lillebror

Vilken snäll tomte! Då blir det filmkvällar hos er framöver då!;)

2011-12-23 @ 17:02:27
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Nämen... vilken jäääkla överraskning! haha tror du att han kanske fixat det inatt???

Sover du djupt?



kram kram

2011-12-23 @ 18:42:01
URL: http://familjen-bus.com
Postat av: Jannie

Ville bara kika in en snabbis o önska en riktigt god jul!KRAM

2011-12-24 @ 11:01:29
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0