Undersköterska

Om en vecka kan jag titulera mig som undersköterska=) Och nästa torsdag börjar jag jobba=) Än så länge hr jag 5 arbetspass inbokade i december, men hon skulle återkomma när hela schemat var klart.

Har hittat en jättefin undersköterskebrosch som jag önskar mig i examens present och en jättefin namnskylt, dessutom hittade jag pennfodral i massa skojiga färger (jämfört med landstingets mörk blå) och givetvis går hela temat i rosa=)

    

 (Bilder lånade från www.everand.se)


Tänk så söt jag kommer bli när jag skuttar fram i korridorerna, rosa som jag är=) Alla sakerna kommer från everand.se och givetvis ska det stå mitt namn och titel på namnskylten istället=P

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad kul grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0