Det andra oxå

Glömde att nämna vad vi hann med innan promenaden=)
Vi åt mysfrukost med yoggi o kokt ägg framför "våra bästa år" =D. Milton blir jätte glad när deras intro börjar. Idag ropade han på mig när det började och peka haha. Vårt favorit program=)
Vi målade även lite på "tut-tut" (elefanten i målarboken) på morgonen. Milton lekte på sitt rum när jag fixade håret och som vanligt serverade han lite god mat från hans kök=)

Han kom även fram till mig och drog sig i blöjan, jag frågade om han ville byta och "aaáa" (nickade med) det ville han. La sig frivilligt ner (har aaaaaldrig hänt, han är ett sånt barn som börjar tjuta bara man nämner att man ska byta blöja). Det var inget i blöjan när jag fick av den, men tanken var ju rar=)

Kommentarer
Postat av: caroline

jag hatar det programmet .. hahaha

det tar ju fan aldrig slut på något i det.. jag kollade lite när man var yngre och då minns jag att ett bröllop (som jag inte minns vilka det var med) tog typ en jävla vecka...

2011-02-09 @ 10:58:52
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0