Girls night out!

Igår hade vi helkväll med flickorna, Linn lagade jätte god mat, vi sjöng sing star och pratade gamla minnen. Så himla roligt, så det bara måste vi göra jätte snart igen! Ska nog redan börja snickra på något=)
Det blev en liten tripp till harrys med, men jag tror nog allt att det var roligare hemma. Blev väldigt sent, men jag år oförskämt bra.

Milton och K höll till hos farmor och hade super kul dom med=) Farmor hade tydligen plockat fram någon tiger sovsäck och då blev det high life för liten kille=)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag skulle med gått ut egentligen men dragit på mig en dunder förkyldning, såklart... En annan som är ute så mkt numera ^^



Tack så mkt förresten, jag använde faktiskt bara vanligt lim haha, men de sitter finfint! :)

2011-02-28 @ 19:28:32
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Sv: Tack, ja dom är från busmonster.se :) Vann en bloggtävling på ett presentkort där i våras så fyndade två fina mössor och scarfar där :) Supersköna och mjuka! Men tycker inte dom har loka cool textstil på mössorna nu som dom hade då jag beställde (om dom inte bytt nu igen?).

2011-02-28 @ 19:29:38
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0