Så minns jag 2010

Fixade in alla mobilbilder i datorn. Här kommer resultatet, massor av fina minnen



2009, men jag kunde inte låta bli för han är ju bara för söööööööt


den 4 mars 2010, 15:19:22


9 mars 2010

Mitt vackra, vackra stockholm


 play-date, Milton o brudarna=)

Bästa vänner♥


Liseberg



Haha, det här är dagen vi flyttade in där vi bor. Milton somnade i min famn och vi hade inte packat in flyttlasset, alla sätt är bra eller hur?=)


Milton, hans kusiner & mormor


Haha, men så söt ialf

Midsommar, middag o dans i sommarstugan med kära vänner


brum-brum



hehe, Milton knyckte hästens knäckebröd


Älskling



En av dom häftigaste dagarna i mitt liv, var med när den här fina tösen kom till världen



övningskör lite

gröt


Ytterligare en fin liten tös kom till världen


snackar i telefon i tvdosan=)


mums


...avslutar med en ego bild så ni inte glömmer bort hur jag ser ut=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0