Trött trött trött

Varför denna trötthet? För att vi gick upp klockan 8? Jag fick ju faktiskt sova en hel natt då Milton som från halv 8- 8. 8 är ju inte direkt tidigt, men jag är helt slut. Har haft flera dippar under dagen, brukar bara ha en och då brukar kaffe räcka för att energin ska komma tillbaka. Inte idag. 
  
    Första
dagisbesöket avklarat. Som jag misstänkte så ville inte Milton gå hem. Han fann sig till rätta och bara knalla iväg och lekte. Inskolad och klar liksom=) Han höll hårt i grävskopan och vägrade släppa den i från sig, kom något annat barn för nära gav han ifrån sig varningsljud om att "nu är du inne på mitt revir pysen!"
Inskolning fram igenom kommer nog gå fint. När jag fråga om vi skulle gå hem sa han "nej" haha....hem kom vi ialf efter lite övertalning och mutning med kex=)

Imorgon blir det två dagis besök, ett på förmiddagen och ett på efm. Så ingen sovmorgon då heller. Han kommer väl bli helt utslagen av alla intryck med tanke på att han sov 2 timmar idag efter bara ett litet besök=) Tillslut var vi så uttråkade att vi väckte barnen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0