Helgen i korthet

Lördag,
Lovelias dop, Sötaste tjejen fick pannan blöt och vi andra fick tårta. Och inte vilka tårtor som helst! Väldigt fina tårtor ( & goda). Släkten var såklart där och backade upp presentbordet. Vi bidrog med en bedårande dockvagn från Jabadabadoo. Milton hade tydligen helt på egen hand lallat iväg och köpt en egen present oxå?!
Kvällen avslutades med pizza och några från släkten hos svägerskan. Milton hade fullt upp med att limma på Kristians kusiner och knäppa kort med Ö`s kamera=)

Söndag,
Middag hos mamma & pappa. Super god med efterrätt!!=) Oj så gott, man blir verkligen bortskämd med så god mat där=) Vart visst kvar där hela dagen hehe, det snackades en hel del. Sen letade vi fram mammas längd skidor som jag lånade med mig som "prova på" då jag har för vana att tröttna på saker väldigt fort. Det fina skidspåret har väl smält bort by now, så jag är väl typ den enda som längtar efter kyla igen??

Hur som sitter jag nu i soffan och skriver en rad. Straxt dax att sussa. Imorgon börjar skolan igen och Hanna & Lovelia kommer hit och leker med oss.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0