Jag ser det snöar

Massor, bara öser ner. Räcker de inte med det vi har?

Är lite putt idag, hade verkligen hoppats på dagisplats. Tror att Milton skulle älska att vara där och leka och lära sig av de äldre barnen. Så nu är jag egoistisk och hoppas att någon flyttar (sorry)

Hade dessutom hoppats på sol i ansiktet och dopp i det blå, men vi hittade ingen resa som passade med datum=/
Den nya planen är att dra i början av Mars, kan ju vara fint ha något att längta till med eller hur?

Idag är målet att kolla in MIO och om köksbordet vi vill ha finns kvar.

Milton sover och jag sitter med en kopp varmt kaffe. Nu ska det njutas några minuter innan jag tar tag i hemmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0