På topp

Idag har Milton haft en bra-dag. Dvs hans humör har varit på topp, inga tårar och bra/trevliga måltider. Känns som det var längesen sen sist...
Han impade ordentligt på mormor & morfar med sitt ordförråd, aptit och glada humör.

Väskan är packad, bilen tankad. Imorgon drar vi "hem" längtar sååå mycket. När bilen rullar över västerbron så känns det så hemma och man blir alldeles glad. e närmaste tre dagarna kommer bli så roliga. Har massor planerat med finaste Carina & Sofia. Nu ska jag sussa så jag är redo♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Sånna dagar gillas ;)



Mjo det kändes bra, men jag har knappt kunnat sova haha. Vaddå fjantig!

Han gillar o vara där men är inom en m radie från mig, han e ju världens mammigaste så det kommer bli skrik o panik när vi på tors ska lämna en stund :/

2011-01-18 @ 21:10:21
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: caroline

Han hade haft det bra, gått på upptäcksfärd och styrt och ställt :)

Men nästa v kommer han va 9.30-12 utan mig.. så jag HOPPAS det kommer funkan och att han inte är alltför ledsen när jag ska gå :S

För den här gången gick jag lixom när han inte såg det..

2011-01-21 @ 14:26:50
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0