Grabbar på vift

Milleman och pappa är på vift idag. Bra för dom att få re sig själva och så får jag en Lotta dag!=) Den blev mest bort sovd, har ju jobbat och ska jobba inatt igen. Skönt med lite egen tid ialf, känns som evigheter sen jag bara umgicks med mig själv. Njuter av tystnaden och lugnet. Vädret kunde dock varit trevligare. Imorgon är jag ledig igen och ser fram emot att umgås med familjen igen. Hinner se dom en snabbis innan jobbet då vi ska äta middag tillsammans ialf.

p.s Milton har börjat sjunga, han sjunger imse vimse och lilla snigel och så sitter han och sjunger massa ord bara hihi. Lyckades filma honom igår. Hur mysigt som helst ju min lilla snutt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0