Tålamod min vän...

10 liter extra tålamod tack, eller hur man nu mäter det. Milton är mitt uppe i (hoppas jag) sitt två års trots. Han gör allt för att jag ska bli arg på honom. Sen tittar han snett på mig och ler lite jävligt som "nu då, överskred jag inte ditt tålamod? Inte det, men om jag gör så här då?"

Jisses att han orkar. Känner han inte att det är kokhett ute och att man borde slappa lite istället??
Jag är så oerhört trött på ordet inte. Synonym någon?

Ibland vill man bara vända sig om och låtsats att man inte ser...

Sen vipps! 3 sekunder senare är han världens goaste och pussar och gosar. Trots all trots kan man inte älska någon mer ♥  (vilken guldfisk man är)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0