Dagen

Idag har det varit segt. Varit så himla trött, så när Milton sov somnade jag med som en stock. Kände mig mycket bättre när jag vaknade. Milton var nog med trött för han sov nästan 2 timmar innan jag väckte honom. Vi åt lite mellis, myste sen klädde vi på oss och gick ut. Vi provade Dizas nya koppel och jag tror hon godkände det=)

Blev inte så mycket shopping igår. Klädavdelningen var under all kritik! Fanns nästan inte ett smack=(. Riktigt besviken faktiskt. Blev inte värst mycket leksaker heller. Inte för att han behöver några=P
Köpte lite sandlåde bilar tills i vår och en traktor med ljud bara. Hittade däremot lite kläder till mig, linnen, träningsbyxor, en kofta och en tunika. Tror aldrig jag köpt så mycet kläder där till mig förut=)
Sen blev det lite scrapbooking prylar och lite annat smått o gott såklart=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0