Miltons första dag

Tisdag 15/3
Vi kommer dit vid nio. Det första Milton ser är en traktor så han springer rakt in me kläder på. Själv så beundrar jag hans lilla hylla med hans namn, hans låda, hans sko plats, hans mat plats. Milton tar för sig och hamstrar på sig alla stora fordon han kan hitta. Vid sångstunden sitter han tyst, men på mattan åtminstonde och studerar alla barnen, som i sin tur har fullt upp och studera mig hehe. Milton blir så blyg att han inte ens vågar säga vilken frukt han vill ha, så jag fick säga åt honom. Lek och bus i mängder. Vi var ute och Milton släpade fram varenda traktor, grävskopa och lastbil ur förrådet och vaktade dom med sitt liv. Tills han fick syn på ett stort däck fyllt med vatten och is. Milton och tre ungar till hängde över däcket och grävde för fullt.

Kl. 11 fick jag med mig ett lermonster hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0