Så börjar vi vår dag...

Kaffe såklart=) och frukost till oss båda. Milton älskar gröt med russin i så det brukar vi äta. Sen brukar lilleman busa runt, kolla vart vovven är och då brukar jag sätta mig här och läsa mina favoritbloggar. Efter det börjar vi dagens måsten eller aktiviteter. Idag står plugg högt på listan. Som tur är har jag allt som jag ska skriva i huvudet så det går nog bra. Solen tittade just fram så snart blir det en promenad för att titta på traktorer o grävskopor som gräver här ute. Någon som älskar det kan jag säga. Igår stog vi en halv timme och glodde på en parkerad traktor....

                                

                                                            Ett litet konstverk, made by us♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0