*Änglavakt*

Igår hade lilla vovven änglavakt. Hon blev överkörd av en bil, men klarade sig nästintill oskadd. Så hemskt att bara titta på när det hände, utan att kunna göra något. Helt maktlös stod jag bredvid och bara såg henne snurra runt, runt, runt under bilen. Vet inte ens om jag andades, vet bara att jag hoppades att hon inte skulle hamna under ett hjul. Hon är ju så liten att det bara hade blivit mos av en henne. Hela tiden spelas händelsen upp i huvudet på mig. Fy sjutton. Jag hoppas verkligen att ingen behöver vara med om något liknande.

Som vetrinären sa när hon tittat o klämt på henne "Hon hade verkligen änglavakt"

Lilla lilla vovven vad du skrämde mamma♥

Diza



Inget kul att bli fotad






Inget fel på hennes höfter ialf! Haltar lite, är stel och väldigt rädd. Annars mår sessan bra.

Tack, tack, tack till den som vakade över henne igår!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0