Min natt

Somnade i vagnen på promenad med vovvarna, mamma o Emma. Sov sen i min säng till??? Sen ville jag sova mellan mamma & pappa upp och ner=) Sov som skönast när mamma väckte mig 8. Vaknade med ett leénde på läpparna och frågade efter pappa och vovven.
   Sen åt vi frukost tillsammans innan mamma och jag gick till dagis. Där var det fruktstund när jag kom och alla kompisarna satt ute och mummsade i vårsolen. Grävskopan stod parkerad så där samlades alla för att studera den noggrant. Oj vilken rolig dag det här blir!!!

// Milton

                            
                             

Jag har inventerat mammas smyckes låda, lånade ett halsband och ett hårband, "telefonen" håller jag i högsta hugg så att jag kan prata av mig lite=)
                              
 
                             
                    Här har jag kidnappat ärtskålen! Ärtor är mums tycker jag. (Visar stolt upp sitt byte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0