06.50 en lördag, nu skojar du va?

Så dax väckte Milton mig och ville se på Bompa...låt se... då hade jag sovit i 6 timmar, inte jätte aktuellt. Jag sa att det var natt och att han fick sova en stund till=)
08.20 vaknar jag och han ligger bakom mig och snuttar (vaken) jag vänder mig om och gosar lite och frågar om han har varit vaken hela tiden "ja" *skratt* , skrutten då!
Sen vände jag mig om för att tända lampan då drar han mig i armen och säger:
"nää mamma kom tillbaka"
"Vill du gosa mer?"
(jag)
"jaa"

Sötast i världen då!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Hihi, mysigt!!! :) Busungarna!



sv. Ok! Men gott att unna sig ibland =)

2011-11-12 @ 12:39:11
URL: http://njutensmula.se
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Hahaha ;) 06:50 var ändå bra mot vad andra har det... Har en kompis vars dotter alltid stiger upp runt 5-6. FY BUBBLAN!



Visst var tavlan fin? :)

kram kram

2011-11-13 @ 15:17:55
URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0