Drömmaren

Ååå jag har så mycket ideér om hur jag vill göra här hemma. Får sånna ryck ibland då jag bara vill förändra, förändra, förändra. Sen slutar det med att jag köper en duk eller ett par gardiner så är jag nöjd haha.

Jag vill:

* Byta ut lite köksluckor
* extra skåp i köket
* ny spegel och underskåp i badrummet
* nya handdukar
* tapetsera en vägg

Ni ser listan är lång och jag vill göra allting på samma gång!! Stackars Krille som får stå ut med alla mina idéer=P
Har ialf. fått klartecken på några av mina förändringar ialf...det är bra=) Själv vill han göra om kontoret till kontor/gästrum/tv -rum, och ju mer jag tänker på det desto bättre verkar idén.
Och så kan man ju passa på att tepetsera där inne med då *ler*

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: haha sådär är Wilgot också. Här hemma sjunger vi bom bom bom 30 gånger om innan han är nöjd :D Börjar man på någon annan så säger neeeeejeee...boboooom

2011-11-09 @ 11:40:22
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0