God morgon på Er

Nu intas det frukost hos oss (jag äter sen) som vanligt ska det ju krånglas och bråkas lite innan maten så nu har vi en kamp med klockan oxå. Spännande att se om man hinner till dagis till 9 (alltid samma visa)

Milton väckte mig 06.20 och sa till mig att gå upp...kändes inte jätte aktuellt kan jag säga. Idag kommer han nog sova väldigt gott på dagis med tanke på att han redan är trött.

För mig väntas det att läsa bok inför provet imorgon oh jag känner mig faktiskt taggad och hoppas att det kommer gå bra=)

Vad ska ni hitta på idag då?

                           

                           

                           

                          
      En försommardag på ALV. Vi hade en toppen dag med släkten och minnena värmer i höstmörkret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0