Hej hopp fredag!

Tänk att jag missat totalt att det är 11-11-11 idag hihi. Såg det när jag gick in på fejjan på lunchen. Vilket stohej det varit om det. Själv har man suttit i en provsal flera timmar lyckligt ovetandes om hysterin.
Lunchade med mig själv efteråt och guuud så skönt det var, alldeles tyst och lugnt. Jag åt ultra långsamt=) Lyx nu förtiden ;)

Sen vart det en tur på stan, små köpte lite på rean. En jättefin tröja till Milton som han kan växa i märkte jag haha. Leggins och tröja till mig, tänk att jag fick två och han bara en ;)

Ikväll blir det filmmys med popcorn och choklad ska bli jätte skönt.
Vad ska ní göra en sån här härlig fredag kväll???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0