Lite skryt

Ååå vad skönt, nästan alla Miltons julklappar är klara, yes! Bara lite små saker till kanske om man dyker på något. Är väldigt nöjd ialf, och hoppas han blir det med. I år satsar vi på lite mindre leksaker. Blir så himla mycket för honom och han vet inte vart han ska ta vägen. Bättre att köpa några få bra resonerar jag.
                   Dessutom känns det redan som om killen har allt redan vid 2års ålder!

Känner mig väldigt nöjd=)


Dessutom är doppresenten inför det stundade dopet avklarat, har klurat och klurat och nu är det med klart. Tror även att dessa presenter går hem.

Nu stänger jag boken för en stund, fattar ändå inget med alla näringstabeller, prutt så tråkigt. Jag och lilleman ska iväg och köpa en termometer så att vi slipper gissa temperatur på morgonen när vi ska klä på honom.

Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Haha, samma sak här; det känns som att Malva har precis ALLT redan! Vi ska bara köpa en julklapp till henne i år & det blir förmodligen ett Pippihus med några små Pippidockor :)



Sv; Ja, Newbiekollektionen är verkligen mys! Vi är ganska inne på att de ska kläs så olika som möjligt, men tror det blir svårt medan de är pyttesmå eftersom valmöjligheterna inte är så stora då :) Det är så mysigt att köpa smått!

2011-11-07 @ 16:46:10
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0