På hemmaplan

Här hemma har jag en liten busunge som leker för fullt=) Yes, lilleman fick vara hemma med mig på förmiddagen, jag har en föreläsning i efm. och då tyckte jag att det blev lite för lång dagis dag. Skönt att inte behöva stressa på morgonen och tjata på honom.

Ikväll kommer älsklingen hem igen och ska jobba hemma torsdag och fredag. Det har vi längtat efter=)

Och i magen har jag visst en riktig vilding som hoppar studsmatta??? haha känns så ialf=) Trots att jag upplevt puffar och buffar en gång tidigare så känns det lika häftigt och underbart gång 2!=)











Så här ser man Milton ofta göra med armarna, det är lite av hans grej;)


Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Ja jag tror att jag fått med det. Ska ta med lite blöjor och lite annat också.



Jo men visst är det så. Alla Wilgots bodys från bebistiden är som nya medan dom från hm och lindez (framför allt lindex) är lite halvkassa i färg och form.

2011-11-16 @ 10:45:31
URL: http://endenise.se
Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Haha, älskar sista bilden! Störtskön :)

2011-11-16 @ 20:03:26
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0