The big Ul

En riktig besvikelse=( Bilden var suddig och vi såg vår lill* i helbild några få sekunder och då var det alldeles suddigt och kroppsdelarna gick knappt att urskilja. Ååå så besviken jag är! Det här är ju det alla ser fram emot, att se den lille och se profilen, vi hade ju så gärna velat jämföra med Miltons profil för att se om de är lite lika.
*suck* vi får vänta med det tills den kommer ut då...

Bilden var super mörk och bluddrig fattar inte hur hon kunde se något själv? Hon hade jätte problem med att få till bilder att mäta på och misshandlade min mage totalt, varken jag eller den där inne uppskattade det alls. Här är dom ynka två bilderna (och dom fick vi gratis så hon var nog med missnöjd)







Den här sista bilden är på Milton i ungefär samma vecka som jag är i nu. Jag tycker det är stor skillnad ialf.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, profilen på första är ju jättelik! Sötnos...:) Ni fick bättre bilder än oss iaf o vi fick betala!? Tur att det är bara är halvvägs kvar nu...:p

2011-11-21 @ 13:23:49
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Åh, vad trist att du blev besviken. Som sagt, man går ju & längtar efter UL hur länge som helst! :/ Våra bilder blev också ganska suddiga, speciellt på 2:an - honom fick vi inte en enda bra på. Men själva UL:et var hur bra som helst & jättetydligt; vi kunde själva se alla kroppsdelar osv. Tycker det var en söt profilbild i alla fall; liknar våran 1:a lite grann :D

2011-11-21 @ 18:17:39
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

men vad tråkigt, kan man itne klaga på sånt?



sv: Vi får se vad som händer, nu har mensmolet kommit iaf :))



Åh valnöt är ursnyggt!

2011-11-21 @ 18:39:19
URL: http://endenise.se
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Verkligen skillnad... Men kul med UL ändå va? Det var ju så mysigt... !



Kram!

2011-11-21 @ 20:39:52
URL: http://njutensmula.se
Postat av: Emma Viklund

Jag tror jag missat detta helt? STORT GRATTIS till nr.2, ååå, vilken rolig nyhet :D Tråkigt att det inte blev ett lyckat UL med bra bilder.. men skönt att se den lille :D



Sv: ja, vad tossiga dom är dom små, Viggo brukar med göra den där hund-kiss-ställningen haha, jag tycker det ser ut som han breaker när han väl sätter igång :D haha

2011-11-22 @ 19:54:58
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0