Tisdag= ny energi

Idag är energi nivån påfylld och det känns som det blir en kanon dag=)

Tack alla rara för gratulationerna om vår lill* i magen. Blev jätteglad av att läsa dom=)

Roligast av allt med den här graviditeten är att jag har två kompisar som ska ungefär samtidigt! Bara några veckor mellan oss, det tror jag blir jätte skoj och för våra barn med som oxå kommer bli kompisar precis som deras mammor är och har varit väldigt länge nu.
       En av vännerna som ska få är även Miltons faster, så han kommer få en ny kusin och bebisen i magen får en jämnårig kusin. Det blir toppen tror jag=)!!

 

                       

                       

                  Milton & hans kusin Lovelia. Båda ska inom några månader bli storasyskon ♥
   Korten är ifrån när jag var barnvakt till Lovelia en sväng, här har vi precis hämtat Milton från dagis och ingen av dom orkade gå såklart=P


Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: varsågod :DD Lycka till i tävlingen!

2011-11-15 @ 10:27:27
URL: http://endenise.se
Postat av: Hanna

Världens sötaste ungar!:)

2011-11-15 @ 11:15:26
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0