APU

Cirkus halva APU uppgiften är skriven...Hoppas på att insiration och ny energi ska infinna sig i morgon förmiddag.

Sitter och väntar på att Krille ska joina mig, men än så länge så hör jag hur han sitter och sjunger för vår lilla son som kämpar in i det sista med att hålla ögonen öppna...


Igår kväll hade Milton ett utlägg för mig varför han var tvungen att sitta upp i sängen och dricka välling!
"sitta upp dricka den minning (välling)"
      Varför undrar jag såklart som tyckte att det skulle vara mysigare att ligga ner och lyssna på bok samtidigft...

"Milton sitta upp dricka den, spilla minning sängen" och så pekade han på kudden.

Tycker det är så fint att han är ärvt min pedantiska sida och hade i åtanke att han skulle spilla välling på sängkläderna om han la sig er med flaskan.

                                                            
                       Omtänksamt tycker jag mot den som sköter tvätten i det här hemmet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0