Doggy dogs

Passade på att ta lite kort på de små när de ändå är sams=) Hoppas att de alltid kommer att vara vänner nu så vi slipper alla hundbråk på julafton =P









Ni ser hur road Diza är av ta kort va?? Haha, hon har aldrig gillat att bli fotograferad, då ser hon jätte tjurig ut=)
(Diza är till höger) De har nästan samma täckning, bara att Diza har lite bruna inslag oxå.

 

Milton sover gott efter bus, bad och kvällsmat. Han har som tur är börjat dricka välling igen! Tycker att han är lite liten för att sluta, tycker han behöver lite extra fett så som han far runt!!=) Kommer väl få ångra det kan jag tänka mig haha ;) Jag drack välling tills jag var 4:a, så det måste vara riktigt gott.


Kommentarer
Postat av: ✫Familjen Bus✫

hihi så söta de var!



Sv: tack så mkt! Jaaa, nu är jag ganska nöjd med färgen, mnen jag ville från början ha lite äggskalvit/gul.



Kram kram

2011-10-25 @ 12:51:23
URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0