En liten morot till mig

Fick tillbaka min uppg. redan igår, det var snabbt jobbat av läraren. Han måste jobba natt! Ialf. pryddes min uppgift med tre vackra bokstäver som förgyllde min kväll!! Ååå det behövdes, en liten morot för att ta mig an den "tråkiga" kursen. Jag har kikat igenom uppgifterna och börjar pilla lite på den ialf.

Idag ska jag äntligen till frisören, hoppas på att jag vågar göra något vågat och annorlunda, men kommer nog som vanligt att fega ur=P Om jag blir nöjd så får ni se en bild ikväll. Nu måste jag fixa iordning här innan vi ska dra i väg.

Härlig fredag till Er=)


Kommentarer
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Oj, förlåt... Det glömde jag ju nämna :)

Jag testade mig fram lite grann, tog bort #ffff och sedan såg jag att "url" inte satt brevid kodlänken. Så jag raderade bara ett mellanslag och då funka det :)



kram kram

2011-10-28 @ 12:26:13
URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0