En tisdag morgon

Kan inte säga "god" direkt. Har sovit som en kratta. Milton har väckt mig flera gånger och jag kom i säng sent. Är helt slut känner jag. Dessutom kom herr trots på besök i morse (orka) Det kastades mackor, slogs och skreks...*suck* vad ska man göra?? Säger jag till honom att inte skrika skriker han bara högre!
  Några minuter försent fick jag ialf med honom till dagis där jag hoppas att han lämnar herr torts, annars drar jag nog täcket över huvudet =D

Hoppas att Er tisdags morgon började bättre.

Kommentarer
Postat av: Victorias Jul

Det är typiskt att dom ska trotsa när man är som tröttast och itne alls orkar med.

2011-10-25 @ 13:39:39
URL: http://victoriajul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0