Förstoring

Gjorde ju några förstoringar, ja det blev ju lite galet det där..ramarna passade inte tillsammans. Hade tittat på en annan ram först, men bytte och tänkte då inte på vilka bilder jag valt. Bilderna är jag 200% nöjd med, dom blev sååå fina=) Stolt som en tupp då det är jag som är fotografen. Här är en av fotona som hamnade i hallen i stället, och det blev ett jätte lyft faktiskt!


Vi har inte gjort något speciellt med hallen där uppe för vi (jag) har inte bestämmt hur jag vi (jag) vill ha det=) En liten sneak-peak på Milles rum med.


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jättefint!

2011-10-20 @ 12:36:58
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0