Goood morgon

Ja idag känns allt liite bättre. Hela familjen har sovit som en stock! Välbehövligt efter två nätter med taskig sömn och en massa aktiviteter igår.
Idag ska jag bara ägna mig åt skolan så jag blir färdig någon gång!

Milton skuttande in på dagis för en stund sedan glad över att vara tillbaka, idag skulle de ha skapande...spännande att se vad som hittas på. Snart är det även dax för ett utvecklingssamtal som jag längtar till. Sist vi hade ett hade han bara gått två månader så det blev inte så matnyttigt. Nu hoppas vi på att få höra vad dom sysslar med där borta och hur det går för han. 
     Frågar man honom själv vad han gjort, svarar han "äta mat" hehe=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0