Måndag morgon

När Milton kom in tassandes kl 07.56 kände jag mig ganska pigg. Satte mig upp och huvudvärken small till. Jahopp, hade hoppats på att den skulle vara väck idag. Milton fick vara hemma med mig idag. Får man ha barn på dagis när man själv är sjuk?? Hur som helst orkade jag inte gå upp för att lämna honom till 6 så han fick vara hemma. Hoppas på att han ska va snäll mot sin mor idag.

Ser ialf fram emot helgen då Underbara barn mässan är i älvsjö! Ååå vad jag längtar. Har inte varit där sen Milton var bebis, och det var heaven ska ni veta. Det är massa bra utställare i år och jag hoppas på många fina mässerbjudande. Mest förvånande är ändå att Kristian med tycker att det ska bli jätte kul...
På söndag hoppas jag på att hälsa på mamma & pappa för det var alldeles för längesen för föräldrarsjuka jag.




Världens finaste pojkar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0