Första vecken, check!

Första arbetsveckan klar! Det har varit så himla roligt, ni anar inte. Så mycket som jag lärt mig den här veckan har jag inte lärt mig under hela utbildningen!!

Jag har varit med och tagit emot nya barn på IVA och sett hur de förbereder och arbetar när ett barn kommer. Väldigt intressant, stressigt och pirrigt. Vilken helt annan värld. Man har inte en susning om vad som försegår där och allt de lyckas med. Helt fantastiskt.
    Och på tal om det så kan man ju faktiskt få en inblick på Neo IVA i tv3:s serie mån-tors kl 19. Där filmar de från Lio US och bl.a från "min" avd. Det måste ni se!!

Kommer nog själv dyka upp på rutan om nån månad eller så, har försökt smita undan kamerorna, men i vissa situationer går det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0