Sovmorgonen...

Ja det blev de ju ingen kan vi ju säga. Milton vaknade första gången kl 2 och ville gå ner och leka *suck* sen blev han vansinnig när jag sa att de var natt o att vi ska sova, då gjorde han ett försök med att få gå i leka på sitt rum. När inte den heller gick blev det en sen kvällsvälling.

Kl. 07.00 väckte han mig igen och sa att han sovit färdigt och ville se på bompa. Hallå??!! Varje morgon den här veckan har jag fått väcka honom, men när vi för en gångs skull får sova, då ska han upp arla!!?

Idag ska vi iväg och köpa dop present och tyvärr måste vi storhandla med, men ikväll blir det ialf fredagsmys:)

Hoppas ni sovit gott och länge ialf;)

Hehe han ville inte vara med på kort, och så här ser man "glad" ut när man måste haha


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o Lillebror

Låter inte som någon höjdare...:( vi fick ännu mindre sömn om det får dig o må lite bättre...;)

2012-04-13 @ 13:14:25
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Hahaha det duger med fejksmail ;)



Sv: jepp, sedan 21 mars har jag jobbat kvällskift då de ville ha in mig på kvällen. Det konstiga är att det öser in tjejer på dagen, nu är dem typ 6-7st. o under mitt pass är det endast jag som är tjej.



Jag jobbar måndag-torsdag 15:00 - 23:30 Fredag 15:00-21:00



Trivs kanon! :) kram kram

2012-04-13 @ 13:53:23
URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0