Triss i sjukdomar

Ja o kidsen feel low today:/
Jag har haft ont i halsen ett tag och nu har de nått kidsen i en mer elak artad form. Troy var så slemmig och varm i natt att han knappt fick luft:(. Han vaknade flera gånger i panik. Milton är snorig, hostig och så en släng ögoninflammation på de!!

Blir så less att de blir sjuka till helgen så att man inte kan göra roliga saker tillsammans:( och jag som sa till mamma att vi äntligen var friska allihop samtidigt (tji fick jag!)

Igår lyckades vi slänga in årets första pulkaåkning. Blir nog ett varv idag med! Tanka lite ljusenergi under de få timmar de går:)


Kommentarer
Postat av: Jannie

hoppas ni är på topp nu!<3
o du?Det är samma här!Att man aldrig kan lära sig att knipa igen...ha ha ha Igår vart de 4 ongar på V´s dagis.skönt att vi klarat oss,sa jag till Larsa.
Idag var det vi som va hemma ja....

KRAMAR

2012-12-11 @ 19:25:11
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0