Ljus springor

Imorse väckte Milton mig med ett: "bompa mamma". Såg ljusspringorna under rullgardinen och slängde mig på klockan, men näe, vi hade inte försovit oss *puh*. Det är bara solen som bestämt sig för att komma och hälsa på oss tidigare på morgonen, och det är ju bara underbart! Vi har dessutom sovit toppen bra i natt, utan hostningar, sparkningar, gnäll eller gråt. Bara det gör ju att man känner sig som en människa.

Idag när Milton är på dagis så är det mest ansträngande jag ska göra är att skriva en shopping-lista till Ullared! Ååå vad jag ska njuta av att vara ledig!

Kommentarer
Postat av: Jannie

weiii-ho!

Ullared alltså??Satan va kul!när åker ni?

hoppas du hittar en massa fynd!

stor kram

2012-02-18 @ 16:28:40
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0