Måndag igen?

Tiden går så himla fort så det känns som att man skriver "måndag igen" lite väl ofta...

Solen är med oss även idag=) Nu ska jag lunka bort (det är så jag går nu för tiden) och checka ut en blond liten kille som förhoppningsvis vill sova lite (=O) Hans mamma skulle ialf behöva lägga upp benen en stund. Idag har vi varit på ul igen, handlat och varit på bibblan.

Ul visade inga konstigheter *lycklig* farbror doktorn tyckte att vi hade en fullt normal liten bebbe som bodde där inne. Äntligen kan vi pusta ut lite, helgen har känts lång kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: Timglasfigur

Åh vad skönt att höra :)

Hoppas att du fick lägga upp benen en stund!

Själv har jag jätteont efter den lilla promenaden till brevlådan :(

2012-02-06 @ 18:20:11
URL: http://timglasfigur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0