Tillväxt Ul v.33

Igår var jag på Ul igen. Eftersom magkurvan gått upp och magen känns bredare var jag förhoppningsfull att det här var sista gången jag såg bebis innan den kommer ut i April.

Den var verkligen inte sammarbetsvillig och sparkade, buffade och flyttade på sig så fort hon försökte mäta någonting=P Efter 40 min (hehe) lyckades hon få fram lite mått och räknade ut en vikt på 1860g (förväntad 2207). För två veckor sedan var det 1530g så den hade trots allt växt bra denna gång och är nu bara -15.4% istället för -15.7%. Vilket då betyder att ett nytt besök bokades in om två veckor.

Hon gissade på en födelsevikt på 2500-2600g i v.40 (uch så pluttigt!!) men hade förhoppningar om att det skulle bli lite ytterligare.

Nu måste vi skutta iväg till jobb och dagis här hemma. Ha en fin dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

Så länge den följer sin egna kurva så blir det nemas prblemas :D skönt att allt gick bra iaf ♥

2012-02-28 @ 11:00:53
URL: http://endenise.se
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Kommer säkert gå jätte bra. Du vet förr så vägde bebisar i den vikten, nu är de flesta bara överösta med vikt ;) Hehe så de kommer säkert gå fint!

Blir säkert en tjej oxå, tror du inte det???



kram kram

2012-02-28 @ 13:35:08
URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0