Disneyland Paris 2012

Vilket ställe! Jag har varit där en gång tidigare, men när vi räknade efter så var det visst ett par år sedan =P
Vi hann med att se en ur häftig bil show, dom var riktigt grymma på att köra bil och körde massa stunts som dom klippte ihop och visade på en stor tv för att visa hur man gjorde när man gjorde en film.
mcqueen och bärgaren dök upp på ett hörn och körde en liten show. Miltons ögon var som tefat!

Tro det eller ej, men grabben åkte några karuseller med. Den första som var med cars karaktärerna tjöt han sig igenom. Han åkte med Krille och när jag mötte upp dom så  sa han
"Det var jätte läskigt mamma, jag ropade på dig" Lilla plutten då=(



Inte lätt att fota en snurrande karusell=P Men rakt fram i den första gröna bilen sitter han med sin röda och turkosa mössa.



Pluto var alldeles för läskig enligt Milton och han höll sig på flera meters avstånd (haha)



Luigi och Milton



Och här fastnade visst jag på kort=)



Den stora paraden som går från slottet till maine street, jätte häftig


 
Toy story







En "karusell" i Miltons smak, en båt som åkte runt inne i en tunnel där det var massa figurer som dansade och sjöng.

Måste till lägga att han åkte "flygande dumbo" med som gick en bra bit uppe i luften och ganska fort gick den med. Den älskade han och ville bara åka mer och mer. Två gånger fick dock räcka=)



Avslutar med en bild på slottet som är riktigt mäktigt.
Nästa tripp hit blir nog om 2-3 då "tvåan" kan ha lite glädje av det hela ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia och kommande Lillebror

Vad mysigt! Men hur kan Pluto vara läskig undrar vi...!?;)

2012-01-23 @ 12:02:19
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: Timglasfigur

Vad härligt det ser ut! Jag vill med åka dit :)

Det kanske är kusinen som skrämt upp Milton med att Pluto bara är hennes ;)

2012-01-23 @ 16:57:08
URL: http://timglasfigur.blogg.se/
Postat av: Frida- med bebis på jäsning ♥

Va härligt det ser ut! Var där 1997 med mina föräldrar så det är ett bra tag sedan :D då var jag 10 år och tyckte det var jätte häftigt!



Kan tänka mig att Milton gillade disneyland :D



Kram

2012-01-23 @ 17:42:41
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Åååh så skoj! vad mycket blixten mc queen de har där! Svante hade älskat det!



Sv: Tack! Känns helt underbart och skoj :)

Pottan kan ibland kännas läskig. Har du testat att pimpa den med klistermärken som är roliga???

Vi pimpade svantes potta och först efter det ville han sitta på den.



kram kram

2012-01-24 @ 10:34:19
URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0