En feber kille

När jag hämtade in Milton kl 5 var den en varm och skakig kille jag fick med mig. Han slukade två glas vatten, sen ville han kolla på bompa! Näe inte det mamma??...då vill jag leka! Försökte förklara att det var natt, men det trodde han minann inte på. Efter mycket om och men somnade han om och vaknade strax innan 9 (skönt) Nu käkar vi frulle sen klär vi på oss och går en promenad.

                          

På restaurangen inne på disney visade de kortfilmer på en stor tv, Så här såg alla tre barnen ut hehe. Milton sitter i en Musse pigg stol=)


Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: Ja då behövs det dammsugas. Jag tycker det är lite skönt nu när vi inte har några djur, har alltid haft både hund & katt då jag bodde hemma. Men jag saknar det lite, tror nog att det ska få flytta in en katt i framtiden :)

2012-01-24 @ 12:10:06
URL: http://endenise.se
Postat av: Linda Olsson

Sv; hihi, ja det va riktigt gott det där1 :)



Hoppas plutten kryar sig snart! <3



Kramar

2012-01-24 @ 12:57:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Trist med feber.. samma visa här och snorig, hostig. Typiskt.. skönt att ni tar en promenad. Vi håller oss inne -15 grader här ute minsann...



sv. Tack! Ska kika å se om jag hittar nå hönsnät :) Känns å ovärt å köpa flera meter.. hoppas man kan köpa spill nånstans.. Hihi, en anteckningstavla:)



Kram

2012-01-24 @ 14:23:53
URL: http://njutensmula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0