Ny förvaring i Milles rum

Milton har blivit så stor nu att han vill och kan vara själv på övervåningen och trappan klarar han fint själv nu (upp ialf) Därför har jag grejat lite så att lite leksaker ska försvinna här nerefrån så att han vill vara där mer. Har även skrivit någon gång att jag ska visa hans rum, men det har aldrig blivit av, så nu kommer lite pix på det=)


 Ny förvaringsback under sängen där alla klossar fick vara, legot fick klossarnas back i hyllan, och alla småbilar fick flytta ner i stora lådan med elefanterna på. I den minsta har vi napparna. Lite varstans i rummet finnt det djur, på lysknappen sitter tex. denna lilla goja=)

Tågstationen är helt bedårande med massa musik, fågelkvitter och tågljud= mummy likes=) Även en glimt av Miltons fina boll-borg som morfar gjort till honom, den bara älskar jag!



Miltons crib där han sussar gott nästan hela natten. Dom fina klossarna och en sprattelgubbe från Italien.
 


Kommentarer
Postat av: Frida- med bebis på jäsning ♥

Tack ;)



Jaså finns det som växtext? Va skoj!

Jag ska ha lite stjärn tema i barnrummet så tänkte att då passar det ju med den texten där:D



Va fint ni har fixat till det i Miltons rum!



Kramis

2012-01-11 @ 12:58:56
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Vinn en valfri barntavla ♥

fiiint :D



sv: hahaha så är jag när ajg sitter i soffan, kan inte bara sitta :P

2012-01-11 @ 20:27:13
URL: http://endenise.se
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia och kommande Lillebror

Så fint! O vilken fin remake du gjoprt av designen!



Nu vill jag ha vagnbilder...;)

2012-01-11 @ 20:38:09
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0