Saker man måste göra

Idag har jag pyssalt med sånt där osynligt arbete, ni vet. Diskat, dammat, kokat nappar och flaskor, bytt sängkläder, tvättat kuddar och täcken, pysslat och plockat. Inte en kotte som märker någon skillnad förutom en själv.
Dammat den där förbaskade kökslampan som håller på att gå i kras varje gång man tar i den! Lovar att ingen ser det, men skulle den vara dammig skulle folk se direkt. Tur att Krille brukar berömma mig för mitt putsande ialf=)

Ikväll käkade vi raggmunk med bacon=) Inget fel på feber killens aptit ialf trots att han har 39 grader. Dock har han bett om att få sova middag och nu till kvällen hihi "snnnääälla mamma, jag vill sova" Sånt tonfall kan man bara inte säga nej till;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0