Bild sortering

Har ägnat heela förmiddagen åt att sortera bilder!!=/ Och det var bara kameran...nu är de 900 bilder från telefonen kvar *suuuck*
Hittade ialf några riktiga goingar som jag inte tittat på sen jag tog dom. Är helt förälskad i dessa. Vädret var toppen och Milton ställde äntligen upp på att vara model, inte lätt att få ihop den kombon;)
Se och njut=)
















Det var det jag hann idag medan busen var på dagis haha (alltid något) Regnet står som spön i backen och är väl inte jätte sugen att gå ut nu...men storis måste ju hem så bara att klä på sig!
  Hittade så sjukt mycket fina bilder på min lilla famlj att jag inte vet hur jag ska kunna välja ut bara några få till en header!??

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka fina bilder på fina milton!!:)

2012-06-04 @ 15:07:36
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0