Vart sjuttan är sommaren!?

Är det någon som knyckt (ett ord Milton ofta använder) sommaren?? Rackarns vad kallt det är! Snart midsommar(!!) och ute är det som höst. Det behöver ju inte vara rackar-varmt, men lite sol skulle ju inte skada..

Tog tag i det här med headern idag ialf (eftersom vädret tillåter...) Hade ju en miljon bilder jag ville ha med ju! Fick välja med omsorg och det tog ju bara två timmar..tur man har all tid i världen (typ)

Troy är knähund idag. Vill bara sova hos mamma.
"Tro inte att jag inte märker att du lägger ner mig, trots att jag sover!"
Jahopp..det där med dusch får jag väl ta en annan epok

Kommentarer
Postat av: Linda

Här är det grått och kallt. Känns inte som sommar, hoppas det vänder snart. Vill ha sol och åka och bada :)

2012-06-12 @ 12:35:45
URL: http://linchisblogg.blogspot.se
Postat av: Timglasfigur

Jag undrar också vart värmen och solen är! Nu är det ju lite soligt men kan det inte vara så hela dagen eller?

2012-06-12 @ 18:29:12
URL: http://timglasfigur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0