Namnlappar

Fick hem Miltons namnlappar för någon vecka sedan. Beställde sånna man stryker på och det var jätte lätt. Gick lös här hemma och strök på allt! haha. Dom här kommer från gladagrodan. Man väljer vad det ska stå på och max tre rader. Finns i massa olika varianter, färger och former. Valde bara förnamnet då jag var sugen på att ha trycket även utanpå kläder.

Tyckte att det var lite synd att man var tvungen att ha samma text på alla. Hade velat ha efternamn och tel nummer på en del.


Jag valde stjärnor i olika färger och mönster & de var sååå söta. Kanske inte en jätte praktiskt form, men söt-heten vann. Jag kan säga att jag strök på allt! Vantar, på vantar, på snutten, i skorna. Sen vet jag ju inte hur väl det håller sig, det återstår att se.





Lite dassig färg ser det ut att vara, men dom är ljusblå, en med prickar och en med stjärnor.
.



Valde att sätta stjärnan utanpå ett par vantar, ska bli väldigt spännande att se hur länge den sitter. När man känner på trycket så känns det jätte stabilt och det blev liksom ett med vanten.







Snutten fick sig en ljusgrön stjärna med mörkare stjärnor i (syns mecket bättre på riktigt) Var lite orolig över reaktion då snutten är "helig".
Han pillade lite misstänksamt på den, konstaterade att det var en stjärna och undrade om vi kunde ta bort den (hehe) Drog en fin historia om hur glad snutten blev över stjärnan, att det står hans namn där och bla bla bla. Han köpte det för stunden ialf...
(Den verkar med sitta som berget)

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Så roliga namnlappar ju, supersöta och färgglada :) Verkligen ett roligare sett att märka plagg och saker på :)



Sv: Jag älskar Sandbergs tapeter!!! Har kärat ner mig i dino tapeten (vit med svart mönster på) för ett tag sedan, hade varit så snyggt i Viggos rum som ska inredas i vitt, rött och svart :) fräscht! :) Men har kommit fram till att vi ska måla ränder nu. Så blir ingen tapet ändå....

2012-03-05 @ 23:02:26
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Så fina dom var. Nu påminde du ju mig om ett par jag vann för ett tag sedan. Ska nog ta å märka kläderna senare. Men vad gör de för nytt aegentligen när vi aldrig är på dagis längre???

Kram!

2012-03-06 @ 13:17:25
URL: http://njutensmula.se
Postat av: Jannie

De var ju superfina!önskar jag hade sett dem jag med... Jag beställde från namnlappen.se. Med efternamn o telenr,men de är inte hälften så fina som Miltons... KRAMAR

2012-03-07 @ 07:34:10
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Frida

Va fina! Kan vara bra att ha så det inte slarvas bort kläder eller annat.



Kraam

2012-03-08 @ 08:36:19
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0