Fredag=)!!

Åå har trott massor dagar den här veckan "Nu är det fredag", men icke! Veckan har känts väldigt lång??
Med tanke på sjukstugan som försigår här hemma så blir det nog inte många knop idag heller. Jag kanske ska ragga frisör tid?? (behövs verkligen)
Ute lek är ett måste idag känner jag! Och så vill jag höst plantera så måste köpa lite växter och baxa in mina sommar blommor (de som överlevt) in i värmen och så var de ett till ärende já! Oj så mycket jag fick att göra helt plötsligt!=S
 
Trevlig helg på er!=)
 
 
 
Har tagit lite pics på Troy med kameran, kom på mig själv att det blivit väldigt lite av det (smisk på fingrarna) Iphone bilderna blir ju inte alltid toppen tyvärr=/ Och den store blonde (ja eller mitt- i -mellan är han väl) han blir det bara som ett streck av på korten (inte ens sportinställningarna kan fånga upp honom på kort=P) Så hans nuna lyser med sin frånvaro här på bloggen.

Kommentarer
Postat av: Lillen

Men vilken linlugg! sötis!

2012-10-06 @ 19:48:33
URL: http://thereallifeblogger.wordpress.com
Postat av: Frida

Men åh så stor han blivit lilla Troy!
Tiden går fort du;)
Jag köpte en Sony NEX kamera innan Elliot kom till världen och jag är super nöjd. Har tagit massvis med foton och sen även redigerat en hel del som jag framkallat.
Var förra helgen och skulle ta familje kort men jag var inte jätte nöjd med resultatet. Och dyra är dem givetvis om man ska köpa bilderna.
Så satsa på en bra kamera som ändå är lätt att fota med;)

Hoppas allt är bra annars.
Kraam

2012-10-08 @ 09:08:35
URL: http://Fridajohanssonsblogg.blogg.se
Postat av: Frida

Men åh så stor han blivit lilla Troy!
Tiden går fort du;)
Jag köpte en Sony NEX kamera innan Elliot kom till världen och jag är super nöjd. Har tagit massvis med foton och sen även redigerat en hel del som jag framkallat.
Var förra helgen och skulle ta familje kort men jag var inte jätte nöjd med resultatet. Och dyra är dem givetvis om man ska köpa bilderna.
Så satsa på en bra kamera som ändå är lätt att fota med;)

Hoppas allt är bra annars.
Kraam

2012-10-08 @ 09:08:36
URL: http://Fridajohanssonsblogg.blogg.se
Postat av: Frida

Men åh så stor han blivit lilla Troy!
Tiden går fort du;)
Jag köpte en Sony NEX kamera innan Elliot kom till världen och jag är super nöjd. Har tagit massvis med foton och sen även redigerat en hel del som jag framkallat.
Var förra helgen och skulle ta familje kort men jag var inte jätte nöjd med resultatet. Och dyra är dem givetvis om man ska köpa bilderna.
Så satsa på en bra kamera som ändå är lätt att fota med;)

Hoppas allt är bra annars.
Kraam

2012-10-08 @ 09:08:40
URL: http://Fridajohanssonsblogg.blogg.se
Postat av: Trees

Jaaa, det var jattemysigt! Pa landet mestadels ;)

Vad fin han ar lille Troy, jattefint namn ocksa har jag glomt att saga! ~
Milton med for den delen!

2012-10-08 @ 11:23:34
URL: http://mangofisk.se
Postat av: melinda - mamma till Nova

så fin han är! :)

2012-10-08 @ 21:37:52
URL: http://mamamel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0